تاریخ: ۱۸:۱۱ :: ۱۳۹۸/۱۰/۲۶

تیم فوتبال داماش در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کشور و در دربی گیلان میزبان ملوان بندرانزلی است.

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این دیدارعصر روز یکشنبه آینده ۲۹ دی ماه از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.

میثم محبوب افزود: با توجه به اینکه در این مسابقه دو تیم هم استانی به مصاف هم خواهند رفت ، فوتبال گیلان شاهد یکی از دربی های خود در لیگ دسته اول خواهد بود که تیم داماش در این دربی ، میزبان ملوان بندرانزلی است.

وی ادامه داد: با توجه به شکست تیم داماش طی بازی هفته گذشته از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ دسته اول، امیداست که در این دیدار داماشی ها برابر تیم خوب ملوان به پیروزی دست یابند تا علاوه برشاد نمودن هواداران و با فراموشی شکست هفته گذشته، همچنان در نیمه اول جدول رده بندی قرار گیرد.

وی بیان کرد: تمام هدف مسئولان ، کادرفنی و بازیکنان داماش ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به دور از هرگونه حواشی است و امیدواریم که طرفداران هر دو تیم و نیز تمامی ورزش دوستان در گیلان شاهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از سوی این دو تیم باشند.

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش اضافه کرد: با توجه به اینکه داماش در این دیدار میزبان است، انتظار داریم که طرفداران پرشور آن سکوهای ورزشگاه را در روز بازی پرکنند و این تیم با حمایت طرفداران خود بتواند با ارایه یک بازی زیبا و هجومی ، به پیروزی دست یافته تا هر سه امتیاز این بازی خانگی را به خود اختصاص دهد.

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸تیم؛ داماش با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۷ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

print

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید