تاریخ: ۲۳:۴۵ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۸

سرمربی تیم دختران شهر گرگان گفت که هدف اصلی این تیم به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال زنان ایران، بقا در جدول مسابقات امسال و کسب تجربه توسط بازیکنان جوان و بومی است.

سروه ضرغامیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از پایان فصل گذشته این تیم دچار تغییرات فراوانی در راس کادر فنی و بازیکنان شد و به دلیل خروج ۹۰ درصد بازیکنان و کمبود بودجه برای خرید نفرات جایگزین، مجبور به جذب بازیکنان جوان و بومی شدیم.

وی بیان کرد: مسوولان شهرداری گرگان به عنوان حامی مالی تیم معتقدند که تمرکز اصلی دختران شهر گرگان باید کشف استعدادهای بومی و میدان دادن به آن ها باشد تا این بازیکنان به هماهنگی و پختگی فنی رسیده و مدعی رسیدن به رده های بالای جدول و حتی قهرمانی شوند.

سرمربی بسکتبال دختران گرگان افزود: با وجود اعتماد به بازیکنان بومی و جوان، به جذب چند بازیکن باتجربه نیازمندیم که با وعده مدیریت ارشد تیم، در نیم فصل و با تامین منابع مالی امکان به خدمت گرفتن حداقل یک بازیکن خارجی فراهم خواهد شد.

ضرغامیان ادامه داد: حضور بازیکنان خارجی حرفه‌ای علاوه بر بهبود کیفیت فنی، موجب کسب تجربه بازیکنان جوان تیم شده و آموخته های آنان را در لحظات حساس مسابقات لیگ برتر افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به حضور ریحانه باقری بازیکن فصل گذشته این تیم به عنوان مربی و “لیلی اطمینان” دستیار فصل قبل به عنوان عضو کمیته فنی تاکید کرد که با وجود داشتن مسوولیت سرمربیگری، دخالتی در انتخاب مربیان و دستیارانش نداشت.

تیم بسکتبال دختران گرگان فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر راهی فینال شد که مسابقه رفت این مرحله را در گرگان به تیم گروه بهمن واگذار کرد اما بازی دوم به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و در نهایت با اعلام فدراسیون، این تیم عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

هدایت تیم دختران شهر گرگان در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال زنان بر عهده نیکا بیک‌لیک‌لی بود.

print

پاسخی بگذارید