گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۹ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
۲۳ طرح هفته دولت در سوادکوه شمالی به بهره‌برداری می رسد

فرماندار سوادکوه شمالی گفت که همزمان با هفته دولت ۲۳ طرح عمرانی ، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

سید محمد انصارالحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا سرمایه گذاری برای اجرای این طرح ها را ۲۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد .

وی با بیان اینکه شاخص ترین طرح آماده افتتاح را یک واحد تولیدی معرفی کرد و افزود : ۱۲ واحد اقامتگاه بومگردی تبدیلی با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۱۰ میلیون ریال هم از دیگر طرح های آماده افتتاح است.

فرماندار سوادکوه شمالی گفت که سد اصلاحی آبخیزداری ، اجرای کانال هدایت آب سطحی ، اجرای کانال لاینیگ به طول ۶ هزار و ۳۴۰ متر ، نصب ترانس برق و چهار واحد مسکونی مددجویی بهزیستی و کمیته امداد هم از دیگر طرح هایی است که برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است.

انصارالحسینی با بیان اینکه اعتبار بودجه عمرانی امسال برمبنای استانی ، متوازن و ۳ درصد نفت است ، افزود : در سال جاری اعتبار استانی ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ، سه درصد نفت ۳ میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان و متوازن ۱۱ میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای این شهرستان در نطر گرفته شده است .

وی میزان کل بودجه عمرانی امسال را ۱۸ میلیارد و ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت که این میزان اعتبار برای ۱۴۷ پروژه عمرانی نیمه تمام در این شهرستان پیشنهاد  داده شده است .

print

پاسخی بگذارید