مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران
تاریخ: ۵:۳۳ :: ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
واریز بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان به حساب کشاورزان مازندران

کشاورزانی که تا تاریخ ۷ تیر ماه سالجاری محموله های گندم و تا تاریخ ۳۰ خرداد کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل و اطلاعات آن در سامانه جامع خرید تضمینی بانک کشاورزی ثبت گردید، مطالبات خود را به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اعلام کرد: کشاورزانی که تا تاریخ ۷ تیر ماه سالجاری محموله های گندم و تا تاریخ ۳۰ خرداد کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل و اطلاعات آن در سامانه جامع خرید تضمینی بانک کشاورزی ثبت گردید، مطالبات خود را به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان دریافت کردند.
عباسعلی وفائی نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تاکنون ۶۴ هزار و ۱۲۲ تن گندم و ۸ هزار و ۳۵۵ تن کلزا از کشاورزان خریداری گردید که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان بابت مطالبات گندم کاران و ۷۹ میلیارد ۵۵۴ میلیون تومان بابت مطالبات کلزاکاران تاکنون پرداخت شد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش ها و پیگیری هایی که در سطح استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان عزیز به زودی و به صورت مرحله ای از طریق بانک عامل به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید