تاریخ: ۲۱:۰۵ :: ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
پایان زمین خواری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی در مازندران

فردی که ۱۲ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی شهرستان عباس آباد را غیر قانونی تفکیک و دیوار کشی کرده بود به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۱۲ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سردار مفخمی ادامه داد: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

print

پاسخی بگذارید