پرواز مشهد و اصفهان در فرودگاه رامسر

فرماندار رامسر اعلام کرد بنا به ابلاغ نامه وزیر راه و شهرسازی به شرکت هواپیمایی ایران ایر تا پیش از نوروز پروازهای مسیر رفت و برگشت مشهد و اصفهان در فرودگاه این شهر گردشگرپذیر برقرار می شود.

به گزارش اقتصاد شمال،پرواز مسیر اصفهان – رامسر در فروردین امسال به صورت هفتگی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام می گرفت و سرانجام این شرکت از یازدهم اردیبهشت ماه امسال به علت وجود درختان بلند و تیرک های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیماها، این پرواز را لغو کرد.
از بهمن ماه سال 96 نیز پس از سانحه هواپیمای ای تی آر متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – یاسوج پرواز مسیر رامسر- مشهد نیز لغو شد.
محمد آزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال نامه یک ماه گذشته وزیر راه و شهرسازی و پی گیری های انجام شده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ملزم شد تا خط پروازی مسیرهای رفت و برگشت اصفهان – رامسر و مشهد – رامسر را در برنامه پروازی اش بگنجاند.
وی با بیان اینکه این پروزها تا پیش از اغاز سال نو در این مسیر برقرار می شود، اظهار داشت: تا پیش از اجرای کامل طرح توسعه ملی و بین المللی شدن فرودگاه رامسر، هیچ مانعی در مسیر نشست و برخاست هواپیمای مانند فوکر 50 و ای تی آر در این فرودگاه وجود ندارد و طبق گزارش ها امنیت پرواز کاملا برقرار است.
فرماندار رامسر ابراز امیدواری کرد که با توجه به فرصت اندک باقی مانده به نوروز 98 و نیز استقبال چشمگیر مسافران بویژه گردشگران خارجی از ناوگان حمل و نقل هوایی برای سفر به این شهر گردشگرپذیر غرب مازندران این پروازها در موعد مقرر انجام پذیرد.
بر اساس آمار منابع رسمی در نوروز 95 دست کم سه هزار و 500 مسافر خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و نیز اروپایی از طریق فرودگاه رامسر وارد این شهر شدند.
هم اکنون به صورت هفتگی در تمامی روزها با همکاری شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران ایر پرواز در مسیرهای رفت وبرگشت تهران – رامسر در فرودگاه رامسر برقراراست.
شهرستان رامسر با جمعیتی بیش از 70 هزار نفر به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصر بفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه ، اماکن اقامتی مانند هتل های قدیم ، جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده است.
ایرنا

print

پاسخی بگذارید