گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۹:۳۸ :: ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
پروژه‌های هفته دولت در گمیشان ۹۴۷ نفر را صاحب شغل می‌کند

فرماندار گمیشان از افتتاح و آغاز عملیات ساخت ۱۴۹ طرح‌ عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت سال در این شهرستان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب ایجاد ۹۴۷ فرصت شغلی خواهد شد.

احمد دستمرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه گمیشان جزو ۳۱ شهرستان کم‌برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور است اظهار داشت: از مجموع این طرح ها ۱۱۹ طرح عمرانی و بقیه اقتصادی و اشتغال زا شامل بهره برداری از ۱۰۵ پروژه و آغاز ساخت ۴۴ پروژه است.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از طرح زهکشی هزار و ۷۳۳ کیلومتر از اراضی این شهرستان با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پایان ترمیم ساختمان‌های خسارت دیده و اتمام ساخت منازل بازسازی شده از سیل از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال گمیشان است.

فرماندار گمیشان گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های این هفته که با ۷۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید، طرح پرورش ماهی در قفس است که موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و ایجاد فرصت های شغلی متعدد خواهد شد.

وی بیان کرد: مجموع اعتبارات هفته دولت امسال گمیشان ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال است در حالی که این رقم سال قبل ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال بود.

print

پاسخی بگذارید