تاریخ: ۱۸:۱۲ :: ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
پروژه گالری در منطقه کمرزرد کندوان به پیمانکار واگذار شد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: احداث گالری در جاده کندوان محدوده کمر زرد با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان با ترک تشریفات برای اجرا به پیمانکار واگذار شده است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل از خبرگزاری فارس از چالوس، حوالی خرداد ماه بود که خبر فوت مادر و فرزند ۲ ساله بر اثر ریزش سنگ در محور کندوان منطقه کمرزرد قلب مردم را به درد آورده بود.

در ادامه چند روزی جاده کندوان بسته شد و راهداری به صورت مُسکن‌وار اقدام به لق گیری کرد که خبرنگار فارس برای تهیه گزارش تصویری از لق‌گیری و پاکسازی و دریافت پاسخ از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در منطقه حاضر شد.

 

خبرنگار فارس با هربار پیگیری با پاسخ مسؤولان مبنی بر اینکه در مرحله اعتبار، قراداد با پیمانکار و … قرار دارد، مواجه شد.

بر اساس آخرین پیگیری‌های خبرنگار فارس و حضور در جاده مشخص شد اقدامات اولیه در محدوده مذکور صورت نگرفته است.

 

*قرارداد ۱۰ هزار مترمربعی تورسنگ در ۴ نقطه حادثه‌خیز جاده کندوان

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: طرح گالری با اعتبار ۸۱ میلیارد تومان به صورت ترک تشریفات به پیمانکار داده شد که به‌علت ترافیک هیچ اقدامی نمی‌توان انجام داد.

وی افزود: طرح گالری به صورت پیش ساخته بوده در حال آماده‌سازی باکس‌ها هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مهدی صفایی در ادامه گفت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری مازندران مبلغ ۱۵ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکار جهت انجام تور سنگ برای مهار سنگ‌های معلق در ۴ نقطه‌ حادثه‌خیز سیاه بیشه و ولی‌آباد در صورت پر نشدن قرارداد در نقاط دیگر هم می‌توان کار کرد.

وی با بیان اینکه حجم قرارداد ۱۰ هزار مترمربع است، اظهار کرد: از هفته دوم مهر اجرای پروژه آغاز می‌شود.

print

پاسخی بگذارید