تاریخ: ۲۲:۳۹ :: ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد

با پرداخت بخشی از بدهی های سپیدرود رشت، پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کمک مسئولان و بخش خصوصی ، ۲ میلیارد تومان از بدهی های باشگاه تسویه و پنجره نقل و انتقالات این تیم بعنوان یکی از مهمترین دغذغه های هواداران  باز شد.

مهدی آقازاده افزود: خوشبختانه حدود ۲ میلیارد تومان از بدهی های قطعی باشگاه سپیدرود رشت را تسویه کردیم که مهندس جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس ، نقش بزرگی را در حل مشکل سپیدرود داشت.

وی ادامه داد: البته حدود یک و نیم میلیارد تومان از این تسویه حساب ها، مربوط به افرادی بود که در کمیته انضباطی از سپیدرود شکایت کرده  بودند که به صورت نقدی از شاکیان رضایت گرفته شد و بخش دیگر مربوط به افرادی بود که قبل از طرح شکایت توانستیم از آنها رضایت قطعی بگیریم تا یکی از بزرگ ترین مشکلات ما را حل کنیم.

وی بیان کرد: حجم بدهی های انباشته شده سپیدرود در چند سال اخیر بسیار بالاست و بعد از مدت ها موفق شدیم به جای افزودن به بدهی ها، بخش قابل توجهی از تعهدات مالی گذشته باشگاه را کم کنیم که با توجه به دو سقوط پیاپی سپیدرود از لیگ برتر به دسته لیگ دوم و حواشی مرتبط با آن، کار بزرگی انجام شده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: همچنین جذب نفرات شایسته، نامدار و بومی، از دیگر اتفاقات خوب فصل جدید سپیدرود رشت است چون یکی از اصلی ترین دلایل دو سقوط متوالی، بی توجهی به ظرفیت های بومی بود و در سوی مقابل زمانی که سپیدرود از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک و سپس به لیگ برتر صعود کرد، یک تیم بومی در اختیار داشت و امسال هم ما یک تیمی با ظرفیت بیش از ۹۰ درصد بومی در اختیار داریم.

آقازاده خاطرنشان کرد: همچنین به زودی خبرهای خوبی در ارتباط با حل مشکلات مالکیت باشگاه را به هواداران خواهیم داد که دادستان و فرماندار رشت، مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان در حال حل این مشکل قدیمی هستند تا یک بار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

وی یادآور شد: با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالات سپیدرود رشت، بازیکنانی که به این تیم پیوستند، می توانند قرارداد خود را با این تیم ثبت کنند تا برای همراهی تیم خود در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دوم مشکلی نداشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سپیدورد رشت اضافه کرد: تاکنون در رده سنی بزرگسالان ، میثم فردوسی از مس کرمان، مصطفی زینعلی، صاحب فرجی و سیدمحمد حسینی از چوکای تالش، سیدعلی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، اویس کردجهان از شهرداری ماهشهر، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، حامد حاجتی از دخانیات گیلان، محمد غلامی، میثم میرپسندیده ، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، نیما پاکدل از شهرداری آستارا و حسین گوهری از شهرداری بندرعباس به عنوان بازیکنان جدید به سپیدرود رشت پیوستند.

آقازاده اظهار کرد: همچنین حسین احمدلو ، محمد دادرسی و حسام یعقوبی بازیکنان فصل پیش سپیدرود رشت در رده سنی بزرگسالان قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و صادق صادقی نیز سهمیه بازیکنان رده سنی زیر ۲۵ سال، قراردادش را با سپیدرود تمدید کرد، در رده سنی زیر ۲۳ سال و امید نیز، آرین سهرابی از شهرداری آستارا، صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از تیم پاس گیلان به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند و همچنین امیرحسین اسکندری، رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری نژاد ، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی ،  علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی بازیکنان سهمیه رده سنی زیر ۲۳ سال و امید که قرارداد خود را با سپیدرود رشت تمدید کردند.

print

پاسخی بگذارید