معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران
تاریخ: ۱۵:۲۹ :: ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
پژوهش‌محوری یکی از راهبردهای مهم برای حل مشکلات اساسی کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: پژوهش محوری یکی از راهبرد های مهم در برون رفت از مشکلات فعلی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولیدات داخلی و مقوله دانش بنیان در این بخش فصل الخطاب است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، امید محبی در اولین جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری با عنوان اینکه شرایط کنونی جامعه به ویژه از منظر اقتصادی سخت و پر نوسان است، خاطرنشان کرد: مقوله پژوهش باید کاربردی و پیوست صنعت داشته باشد بطوری که شاهد ارتباط تنگاتنگ حوزه پژوهش و صنعت باشیم.

محبی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه مازندران به عنوان دبیر هفته پژوهش برحسب بخشنامه ارسالی از سوی وزارت علوم معرفی شده است لذا تمامی دستگاه های اجرایی می بایست نهایت همکاری را با این دانشگاه مادر داشته باشند.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: انتظار است در چارچوب سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی هفته پژوهش و فناوری به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

محبی افزود: همگرایی تمامی دستگاه ها و دانشگاه های استان مورد تاکید است و مطالبه گری در امور پژوهش در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا شاهد برگزاری یکپارچه هفته پژوهش در استان باشیم.

print

پاسخی بگذارید