فرماندار صومعه سرا
تاریخ: ۲۱:۰۹ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چرخ پویایی کشور به دست کارگران است

سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا گفت: چرخ پویایی کشور به دست کارگران است و آنان موتور محرک تولید در جامعه هستند.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری صومعه سرا ؛ سیدجلال سیدمحمدی در همایش تجلیل از کارگران نمونه صومعه سرا که در مجتمع فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بار اصلی تولید بر عهده کارگران است، اشاره و اظهار کرد: چرخ حرکت و پویایی کشور بدست شما کارگران است؛ کارگران موتور محرک تولید در جامعه هستند.
وی با بیان اینکه حرکت در جامعه با شما کارگران معنا می یابد، افزود: باید امیدوار باشیم در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نامگذاری شده؛ موانع و مشکلات را پشت سر بگذاریم و چرخ حرکت صنایع را تسهیل بخشیم تا موانع و مشکلات مرتفع شود.
سیدمحمدی ضمن عرض خداقوت به کارگران با بیان اینکه لازم است با توجه به شرایط حساس کشور انسجام بیشتری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید همه در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم، مطمئنا با تعامل متقابل مردم و مسئولان می توان نسبت به کاهش و رفع مشکلات گام برداشت.
علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز در این همایش به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کارگران وفادارترین افراد جامعه در کشور هستند، اشاره کرد و گفت: اگر همکاری و همیاری کارگران در پیش از انقلاب نبود، شاید زمان پیروزی انقلاب به تعویق می افتاد.
وی به نقش کارگران در پیروزی انقلاب و در دوارن دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در استان گیلان ۴۱۸ و در کشور ۱۴ هزار شهید کارگر تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شده است.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی ، تولمشهر و میرزاکوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

print

پاسخی بگذارید