برنامه های فرهنگی بندر امیرآباد به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن
گروه: فرهنگی
تاریخ: ۲۲:۰۹ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۸

اولین دوره اردوی فرهنگی بانوان شاغل در بندر امیرآباد با هدف تجلیل از مقام شامخ زن و مادر و با محوریت عفاف و حجاب در مجتمع تفریحی تالار هوتو تشکیل شد.

سرویس فرهنگی اقتصادشمال ،به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد؛ همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن ، بانوان شاغل بندرامیرآباد در قالب اردوی تفریحی و فرهنگی که به همت  واحد امور بانوان این بندر برگزارشد از مجتمع تفریحی تالار هوتو بازدید کردند.
سخنران این مراسم  با بیان اینکه زن در جوامع اسلامی نقش تعیین کننده ای را جهت استحکام بنیان خانواده ایفا می‌ کند گفت: تمدن اسلامی با محوریت زن می تواند در غایت آفرینش که همان رسیدن به جامعهء انسانی مطلوب حول خانواده است گام بردارد و  از این  سوء با تمدن های غربی و نیهیلیستی با قدرت مقابله می کند.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمن در فراسوی جنگ نرم ، حجاب ، عفاف ، نجابت و وفاداری بانوان ایرانی را جهت رسیدن به مقاصد شوم شان نشانه گرفتند اظهار داشت: بانوان عفیفهء ایرانی با تمسک به الگوی دو عالم بانو فاطمه زهرا(س) می توانند حقانیت خانواده را به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه در دنیا عنیت ببخشند.
در ادامه این آیین بانوان با حضور در محوطه این مجتمع تاریخی از آثار غار باستانی هوتو بازدید کردند.

معرفی بانوی نمونه استان این بار از قطب اقتصادی شمال کشور

مهندس مریم کاوه، بانوی شاغل در بندرامیرآباد، عنوان ارزشمند بانوی نمونه استان مازندران را کسب کرد.
  آیین تکریم بانوان شاغل به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در محل استانداری و با حضور استاندار مازندران برگزار و  بانوان نمونه استان معرفی شدند.
بر اساس این گزارش آقای حسین زادگان استاندار مارندران در این مراسم با اهدای لوح سپاس از مهندس مریم کاوه ، رئیس اداره فاوا منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به عنوان بانوی نمونه استان تقدیر کرد.
معرفی بانوی نمونه استان این بار از قطب اقتصادی شمال کشور
print

پاسخی بگذارید