گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۲:۱۴ :: ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کشف الکل احتکار شده در تالش

رئیس اداره تعزیزات حکومتی تالش از کشف حدود ۶۰۰ لیتر الکل از یک واحد غیرمجاز عرضه تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

بهزاد رحیمی نژاد شامگاه دوشنبه اظهار کرد: مقدار الکلی که امروز کشف شده، در بین بیمارستان ها و درمانگاه های شهرستان تالش در حال توزیع است و بازرسی از داروخانه ها، واحدهای فروش تجهیزات پزشکی و اقلام غذایی ادامه دارد.

وی افزود: با گرانفروشان ماسک و مواد ضدعفونی کننده، برخورد قانونی می شود و در روزهای گذشته برای صاحبان ۲ داروخانه به اتهام گرانفروشی ماسک و اقلام بهداشتی پرونده تشکیل شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی تالش ادامه داد: تعدادی از مطب ها و مراکز بهداشتی و درمانی که خودسرانه تعطیل شده بود، با پیگیری و تذکرات لازم بازگشایی شد.

وی از شهروندان خواست گرانفروشی ماسک، مواد ضدعفونی و تجهیزات پزشکی، بهداشتی و غذایی را به شماره ۴۴۲۴۶۶۵۴-۰۱۳ اداره تعزیرات حکومتی یا به سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت تالش گزارش کنند.

رحیمی نژاد همچنین از کشف بیش از ۱۲۰ هزار عدد انواع ماده محترقه چینی در تالش و معدوم سازی آنها با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به دنبال شیوع ویروس و بیماری کرونا، تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده و ماسک افزایش یافته و نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی برخورد با محتکران این کالاها را در دستور کار قرار داده است.

print
برچسب ها: , ,

پاسخی بگذارید