تاریخ: ۲۰:۴۵ :: ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
فرمانده سپاه کربلا مازندران: ۸۰ درصد بازداشت شدگان در اغتشاشات دچار آسیب‌های اجتماعی بودند

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که دراغتشاشات اخیر بیش از یکهزار نفر در استان بازداشت شدند، گفت: ۸۰ درصد آنان دچار آسیب های اجتماعی به ویژه فرزندان طلاق و یا اعتیاد بودند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،سردار سیاوش مسلمی روز یکشنبه در گردهمایی کارکنان و کارگزاران بیمه روستاییان و عشایر استان مازندران  واقعیت امروز برخی دختران و پسران را دور شدن آنان از باورهای دینی و اعتقادی توصیف و بیان کرد: هشت سال جریان اصلاحات دولت روحانی چنان بی توجهی به ساختارهای اعتقادی و دینی جامعه کرده که امروز صدایش در همه بخش ها به صدا درآمده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه ایجاد امیدواری برای آینده زندگی مردم یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: تامین معیشت و رضایتمندی آحاد مردم قطعا در نگهداشت مردم به عنوان سرمایه های انقلاب اثر مستقیمی دارد ، اما مهمتر این که باید اعتقادات و باورهای دینی را در جامعه تقویت کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که در بین بازداشت شدگان فرزندان قاضی ، پزشک و حتی فرماندار نیز دیده شده است ، گفت: دشمن چنان در بین برخی خانواده ها در اقشار مختلف نفوذ کرده است که امروز با چنین وضعیتی مواجه هستیم.

وی در عین حال تصریح کرد: امروز خانواده ها و جوانان ما متوجه چنین فریب و نفوذ دشمنان شده اند، فهمیده اند که رسانه های گروهی معاند چگونه واقعیت ها را وارونه و مشکلات را بزرگنمایی می کنند ، اما باید بپذیریم عامل بسیاری از مشکلات در داخل است و اگر مسوولیت پذیری و انجام درست کارها صورت بگیرد ، چالش ها به مراتب کم خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، دولت اصلاحات را عامل بی اعتقادی جوانان به دین و فرار مغزها دانست و گفت: یقین کنید دشمن درصدد است تا ایران را به سوریه دیگری تبدیل کند ،سوریه ای که نه تنها به هیچ عنوان امنیت ندارد، بلکه هیچ رفاه اجتماعی و اقتصادی در آن متصور نیست.

سردار مسلمی ناامید کردن مردم را مصداق خیانت و دشمنی به نظام دانست و افزور: فرقی نمی کند چه کسی در چه جایگاهی است، حتی اگر کارمندی در حق شهروندی کم توجهی کند، در واقع در حال خیانت به کشورش است.

وی به اهمیت جنگ شناختی دشمنان علیه نظام اشاره و بیان کرد: امروز دشمنان ایران پس از ناامیدی در عرصه های مختلف تلاش برای تضعیف کشور به جنگ رسانه ای و نرم متوسل شده اند که اگر به موقع بصیرت افزایی نشود به تلاش های خود ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با انتقاد از افسارگسیختگی فضای مجازی و گرفتارشدن کودکان و جوانان در آن گفت: چرا امروز در کشورهای به اصطلاح آزاد خطوط تلفن همراه مخصوص خردسالان و نوجوانان وجود دارد در حالی که در کشور ما نیست، چطور در کشورهای اروپایی و امریکایی اگر رسانه جمعی بر امنیت جمعی، اجتماعی و عمومی لطمه ای بزند ،شدید ترین برخوردها می شود ،اما در مورد ایران جوسازی صورت می گیرد.

print

پاسخی بگذارید