فریاد وا اسفای کلاردشتی ها بلند شد
تاریخ: ۴:۲۴ :: ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
کلاردشت یتیم مانده است/به داد این منطقه برسید

شهرستان کلاردشت عروس زیبا اما محروم مازندران است که هنوز بعد از سال های مدید در گیرو دار اساسی ترین نیازهای شهری و روستایی خود دست و پا می زند.

سرویس سردبیری اقتصاد شمال ،هر جای کار را که بلند کنی می بینی آن سوی کار هنوز می لنگد مشکلات ریزو درشت مدیریتی در مازندران آنقدر ها هم کلاف ساده ای نیست بلکه رعایت نکردن بسیاری از اصول در بازه زمانی قانونی شمار زیادی از نارضایتی ها را جمع کرده است به طوری که حالا فریاد دادخواهی بسیاری برای حل مشکلات به آسمان بلند شده است .

شهرستان کلاردشت عروس زیبا اما محروم مازندران است که هنوز بعد از سال های مدید در گیرو دار اساسی ترین نیازهای شهری و روستایی خود دست و پا می زند به گونه ای که این بار  عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان و نایب رئیس شورای  این شهرستان زبان گلایه گشوده و از استاندار مازندران می خواهد که فکری به حال پست مدیر کلی روستایی این استان  داشته باشد و به کارهای بر زمین مانده نگاهی بیاندازد.

فرشاد جعفری خطاب به استاندار مازندران با ابراز گلایه مندی از رها شدن مدیریت امور روستایی در استانداری مازندران ادامه این رویه را نادرست خواند و  گفت: حوزه مدیریت امور روستایی و شوراها در طول یک سال گذشته تا کنون رها شده است .

وی ادامه داد: ملاحظه بفرمایید پاسخ  تمامی در خواست های ارسالی شوراها و دهیاران در این مدت  به قول های واهی تبدیل شده وامروز در سایه دولت تدبیر و امید  این قشر دیگر امیدی به این حوزه ندارند.

جعفری یادآور شد: از شما جناب استاندار می خواهیم نگاهی ویژه به این موضوع داشته باشید و در راستای رشد و ارتقاء امور روستایی و شوراهای استان مازندارن تلاش کنید که این توجه خواسته مردم است .

print

پاسخی بگذارید