گروه: فرهنگی
تاریخ: ۱۷:۳۵ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
۱۱۰ هزار تراکنش خرید در دو روز اول نمایشگاه

رئیس شعبه‌ی بانک شهر مستقر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: این بانک برای تمام ناشران و غرفه‌داران در نمایشگاه دستگاه پوز نصب کرده که تا پایان ظهر روز دوم بیش از ۱۱۰ هزار تراکنش خرید از طریق این دستگاه‌‌ها انجام و به ثبت رسیده است.

به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وحید محبی اظهار کرد: بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران نسبت به افتتاح انواع سپرده‌‌های بانکی، صدور انواع بن‌کارت اعم از بن‌کارت دانشجویی، اهالی قلم، ارایه‌ی خدمات نوین صدور بن کارت غیرحضوری از طریق فناوری N.F.C و کارت هوشمند ملی اقدام می‌‌کند.

محبی افزود: در روز اول نمایشگاه بیش از نیمی از بن‌کارت‌‌های ثبت‌نامی را از طریق باجه‌ی مرکزی و سایر باجه‌‌های مستقر در نمایشگاه تحویل دانشجویان و اهالی قلم شد.

وی ادامه داد: بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران دارای ۴۰ دستگاه خودپرداز و ۳۰ دستگاه وب کیوسک صدور بن کارت دانشجویی و کارت هدیه است، ضمن اینکه نسبت به استقرار باجه‌ی عملیات ارزی برای مراجعه‌کنندگان خارجی نیز اقدام کرده است.

رئیس شعبه‌ی بانک شهر مستقر در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دارندگان بن‌کارت ویژه‌ی دانشجویان دانشگاه‌‌ها خواست تا برای دریافت بن‌کارت شخصا به باجه‌‌های بانک شهر در نمایشگاه مراجعه کنند تا به این وسیله از هر گونه سوءاستفاده از بن کارت‌‌هایشان جلوگیری شود.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید