با قیمت دولتی
تاریخ: ۲۳:۳۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
۲۰۰ تن برنج درشرق گلستان توزیع می شود

برنج ها به گنبدکاووس منتقل شده و بزودی بین شهرستان های شرق استان گلستان توزیع می شود.

به گزارش اقتصاد شمال ، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس از اختصاص مقدار ۲۰۰ تن برنج وارداتی برای توزیع در هفت شهرستان واقع در شرق استان گلستان با قیمت مصوب خبر داد.

خلیل رجبلی  گفت: این برنج ها تایلندی بوده و در دو نوع درجه یک و دو با قیمت هر کیلوگرم ۴۷ و ۵۹ هزار ریال و از طریق فروشگاه های مختلف در شرق گلستان توزیع می شود.
وی افزود: هم اکنون این برنج ها به گنبدکاووس منتقل شده و بزودی بین شهرستان های شرق استان گلستان برحسب نیاز، با هدف کنترل و تنظیم قیمت این محصول خوراکی توزیع می شود.
رجبلی همچنین از توزیع اقلام اساسی مانند مرغ، شکر، تخم مرغ، برنج و میوه با قیمت مصوب تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ در گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: هیچ مشکلی درتامین این اقلام وجود ندارد و به اندازه نیاز شهرستان در انبارها ذخیره شده است.
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، مرغ کشتار روز با قیمت ۱۱۵ هزار ریال، شکر با قیمت هر کیلوگرم ۳۷ هزار ریال، تخم مرغ هر کیلوگرم ۷۲ هزار ریال و سیب و پرتقال که تا الان قیمت نهایی آن اعلام نشده اما ۲۰ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود، در ایام تعطیلات نوروزی از طریق فروشگاه های مختلف توزیع می شود.
رییس اداره صمت گنبدکاووس بابیان اینکه تا الان مقدار ۱۰۰ تن شکر و ۵۱ تن برنج در انبارها ذخیره و بتدریج در حال توزیع است، گفت: روزانه ۱۲ تن مرغ کشتار روز نیز با قیمت مصوب از طریق فروشگاه های تعیین شده در سطح شهر بین مردم توزیع می شود.
رجبلی با اعلام تامین ۱۶۰ تن سیب و پرتقال شب عید برای گنبدکاوس، افزود: توزیع میوه شب عید از فردا (یکشنبه) از طریق ۱۴ مرکز پیش بینی شده توسط تعاون روستایی گنبدکاووس آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه می یابد.
وی با یادآوری برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره در گنبدکاووس از ۱۷ تا ۲۳ اسفند، افزود: استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار خوب و اقلام ارائه شده در نمایشگاه و قیمت های آن مورد رضایت شهروندان واقع شده بود.
گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت بعنوان دومین شهرستان پرجمیعت گلستان، درشرق این استان واقع است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید