فرماندار ساری
تاریخ: ۱۸:۲۷ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
۲۸۰ طرح عمرانی ساری در گرامیداشت هفته دولت افتتاح و گلنگ زنی می‌شود

فرماندار ساری گفت که در ایام هفته دولت امسال ۲۸۰ طرح عمرانی با صرف ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال محمدعلی نوبخت روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در ساری، افزود: از این تعداد، ۲۳۰ طرح عمرانی شامل ۹۴ در مناطق شهری و ۱۲۸ طرح نیز در مناطق روستایی با سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در گرامیداشت هفته دولت امسال در مرکز مازندران افتتاح و بهره برداری می شود.

وی اظهار داشت: همچنین در گرامیداشت هفته دولت امسال نیز عملیات اجرایی ۵۰ طرح عمرانی با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال در مرکز مازندران آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع طرح هایی که عملیات اجرایی آنها در ایام هفته دولت امسال در مرکز مازندران آغاز می شود، ۳۳ طرح عمرانی به ارزش پنج هزار میلیارد ریال در مناطق شهری و ۱۷ طرح نیز با سرمایه گذاری ۲۹۰ میلیارد ریال در مماطق روستایی است.

 

فرماندار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: از مجموع طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در مجموع ۱۹ طرح به ارزش چهار هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال با اشتغال زایی بالغ بر ۳۵۰ نفر در بخش اقتصادی، تولید و صنعتی است.

نوبخت با بیان اینکه مشی ما در شهرستان ساری تلاش در جهت مردمی سازی امور و نهضت خدمت رسانی بی منت است گفت: غده های ناکارآمدی، سهل انگاری و اهمال کاری را جراحی می کنیم و بر سر منافع مردم با احدی تعارف نخواهیم داشت.

شهرستان ساری مرکز مازندران بیش از ۳۲۰ هزار نفر جمعیت دارد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید