در دیدار اعضای ستاد یادواره با نماینده ولی فقیه در مازندران
تاریخ: ۱۲:۳۱ :: ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار می شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یادواره سرداران و شهدای والامقام شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،به نقل از مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر سه شنبه در نشست مسئولان یادواره شهدای شهرستان نکا با اظهار اینکه نیازمند احیای نام و یاد شهیدان در جامعه هستیم و معابر و خیابان‌ها به نام شهیدان مزین شود، افزود: وظیفه همه ما این است که از مجلس شهید بهره گیریم.

 

وی با بیان اینکه یادواره شهیدان و سرداران شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار می‌شود، افزود: در استان نیز یادواره بزرگ شهیدان و سرداران استان برگزار می‌شود.

 

وی اطلاعات و تخریب را دو بازوی لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا یاد کرد و گفت: برای شهیدان این حوزه باید برنامه‌های مناسبی را برگزار کنیم.

 

آیت الله لائینی گفت: شهرستان نکا همچنین یک شهیده و شش شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و باید برای پاسداشت نام و یاد خاطره شهیدان نیز برنامه ریزی شود.

 

فرماندار : نصب المان شهدای نکا با محوریت سردار طوسی تا پایان امسال

 

عبدالرضا بابایی- فرماندار نکا – در این دیدار  اظهار کرد: امسال هفدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا  محوریت سردار طوسی در ۱۹ فروردین ماه در نکا برگزار می شود.

 

 

وی افزود: با هماهنگی لازم آماده برای برگزاری یادواره سردار طوسی و شهدای شهرستان نکا هستیم و کمیته های مختلف شکل گرفته و برنامه ریزی ها با قوت انجام شد.

 

بابایی یادآور شد: با توجه به وجود علمای بزرگ در شهرستان نکا آنگونه که باید در دفاع نقدی پیشتاز بود و با محوریت روحانیت و علما شهدای بزرگواری را تقدیم انقلاب کردیم که به نسبت جمعیت از شهرستان های شاخص استان در بحث شهید و شهادت هستیم.

 

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه در بحث دفاع از حرم هم نکا در کشور دارای شهدای گرانقدری است که از شهرستان های شاخص در این بخش است، خاطرنشان کرد: سالانه یادواره شهدای شهرستان با محوریت سردار طوسی به عنوان سرداران بزرگ برگزار می شود که ما‌نسبت به شهدا حق مطلب را از نکردیم.

 

وی افزود: عصر شنبه ۱۹ فروردین یادواره سردار طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا در مصلای شهرستان نکا با سخنرانی آیت الله سلیمانی و مداحی حاج امین عارف و اجرای مجری توانمند کشوری ، کمال الدین میر هاشم زاده برگزار می شود.

 

بابایی گفت: با اهتمام خانواده شهید سردار طوسی و اعضای ستاد یادواره، برنامه ها با قوت برگزار شد و با افطاری ساده در خدمت مروم هستیم.

 

فرماندار نکا با اعلام اینکه تندیس ها و المان های مناسب برای معرفی شهدا را در شهرستان نداریم، یادآور شد: نتوانستیم از شهدا المان های مناسب داشته باشیم که تلاش داریم تا پایان امسال المان مناسبی با محوریت سردار طوسی در شهرستان نکا داشته باشیم. وی گفت: امیدواریم با برگزاری این یادواره ها در ادامه‌مسیر کار و زندگی موفقیت بیشتری حاصل شود.

print

پاسخی بگذارید