تاریخ: ۹:۲۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۰۸

برنامه‌ سخنرانی‌ و میزگردهای مراسم هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد.

به گزارش اقتصاد شمال ،برنامه سخنرانی‌ها، میزگردها و مراسم‌های ارائه محصولات در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با شعار انقلاب بلاک‌چین و با هدف بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک در تاریخ ۹ و ۱۰ بهمن ماه برگزار می‌شود، منتشر شد؛ از جمله محورهای این همایش می توان به فناوری زنجیره بلوک و دفاتر توزیع‌شده، رمز ارزها، سامانه‌های پرداخت جایگزین، فناوری‌های مالی، پرداخت و بانکداری باز، تقلب، پولشویی، کلاهبرداری و روش‌های مقابله با آن و تحول دیجیتال اشاره داشت.

مراسم افتتاحیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز نهم بهمن ماه با سخنرانی علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و دبیر همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت آغاز می‌شود؛ از دیگر سخنرانان این همایش باید به عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره داشت.

لازم به ذکر است که در حاشیه این همایش، نمایشگاهی تخصصـی جهت معرفی دستاوردهای سـازمان های ارائه‌کننـده خدمات بانکی کشـور در حوزه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه علاوه بر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت هایی که در زمینـه ارائه خدمات بانکی فعالیت دارند جهت معرفی خدمات، محصولات و توانمندی های خود حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت مقاله برتر نیز انتخاب شود؛ علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت مراجعه کنند.

print

پاسخی بگذارید