تاریخ: ۲:۵۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، 3 طرح خدماتی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار یک میلیارد و 300 تومان در رامسر به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد شمال ،مدیر جهادکشاورزی شهرستان رامسر روز یکشنبه در آیین افتتاح یک واحد تولید گل و گیاه در روستای شاهمراد محله رامسر گفت که این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیر بنای مسقف 3 هزار و 500 متر احداث شد.
فرزاد نوائیان با بیان اینکه در فاز اول این واحد گلخانه ای برای 5 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده ، افزود : برای ساخت این واحد گلخانه ای 800 میلیون تومان هزینه شده است.
وی گفت : فاز دوم این پروژه در بهار 98 به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر خاطر نشان کرد امسال در راستای حمایت از فعالیت های بخش کشاورزی 3 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات به 36 واحد کشاورزی تولیدی شهرستان پرداخت شده است.
* افتتاح پست بانک روستایی
همچنین یک واحد پست بانک روستای چالکرود از توابع شهرستان رامسر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
شعبه پست بانک چالکرود دارای 100 متر مربع زیربنا و 2 کارمند است.
معاون پست بانک مازندران در ایین افتتاح این پروژه گفت: در سال جاری 320 میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغالزایی پرداخت شد و سهم رامسر از این میزان 31 میلیارد تومان بود‌.
همچنین یک واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد در روستای شاهمراد محله این شهرستان به صورت نمادین افتتاح و کلید ان به مدد جو تحویل شد.
این واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر اماده بهره برداری شد.

print

پاسخی بگذارید