تاریخ: ۹:۳۹ :: ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
یک ساعت دیرتر به مدرسه برو!

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: فعالیت مدارس استان از امروز -۱۴ فروردین- تا پایان ماه مبارک رمضان با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،حسین کمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیران مدارس می‌توانند به اقتضای شرایط (اوقات شرعی، موقعیت جغرافیایی، نوع مدرسه و…) با توجه به نظرات معلمان، دانش آموزان و اولیای ایشان، ضمن اجرای کامل برنامه درسی و رعایت ساعات مصوب آموزشی هر دوره، نسبت به شروع ساعت کار مدرسه با یک ساعت تأخیر اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته مدیران و معلمان مدارس باید در نظر داشته باشند که با توجه به تاخیر یک ساعته بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان سرکلاس درس نباید خللی در برنامه درسی روزانه و نظم فعالیت های تحصیلی آنها ایجاد کند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:‌ نظارت شورای مدرسه بر روند فعالیت های آموزشی و تربیتی در این ایام مورد تاکید است و نظارت های لازم در این خصوص اعمال می شود.

مازندران چهار هزار و ۲۰۰ مدرسه دارد که بیش از ۵۳۰ هزار دانش آموز در آن تحصیل می کنند.

در همین حال پیش از این نیز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی، سازمان‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها در استان تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و روزهای پنجشنبه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

print

پاسخی بگذارید