تاریخ: ۲۰:۵۴ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
شمارش معکوس برای استخر

سفررئیس جمهور می تواند تاثیر به سزایی در توسعه استان داشته باشد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال ،فرماندار ماسال از افتتاح استخر این شهرستان با حضور وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان گیلان خبر داد.
 محمدجواد عامر عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی سفر رئیس جمهوری شهرستان ماسال اظهار داشت: دکتر روحانی به عنوان دومین مقام عالی کشور بعد از مقام معظم رهبری محسوب می شود و سفر ایشان می تواند تاثیر به سزایی در توسعه استان داشته باشد.
فرماندار ماسال در ادامه با بیان اینکه مشکلات شهرستان و پروژه های ماسال جهت طرح در شورای اداری استان ارسال شده ، افزود: استخر اداره ورزش و جوانان از جمله پروژه هایی است که با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.
عامر با تاکید بر لزوم ایجاد فضای همدلی و دوری از اختلافات در سطح کشور و شهرستان ادامه داد: سفر رئیس جمهوری و دیدار عمومی ایشان صبح چهارشنبه در شهر لاهیجان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این دیدار عمومی حضور یابند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
رئیس جمهوری، جمعی از وزرا و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها هستند و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است. راه آهن قزوین – رشت نیز به طور رسمی با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شود.
رئیس جمهوری پیش از این نیز در اواخر فروردین ماه سال ۹۴ در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال ۹۶ برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی، به گیلان سفر کرده بود.
ایرنا
print

پاسخی بگذارید