تاریخ: ۲۳:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
بازدید مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه از آزادراه رشت

الماسی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از باقی مانده آزادراه رشت - قزوین بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان  با هدف بررسی روند اجرایی باقیمانده آزادراه رشت – قزوین، جلسه ای با حضور الماسی مشاور رئیس سازمان برنامه ، بودجه مجری پروژه و مدیرکل راه و شهرسازی استان در شهرستان رودبار برگزار شد.

دراین جلسه مشاور این طرح با اشاره به حجم اجرای عملیات این پروژه گفت: باقیمانده ازادراه رشت- قزوین بطول هشت کیلومتر است و دارای هفت دستگاه پل خاص به طول یک هزار و ۷۰۰ متر و چهار دستگاه تونل به طول دو هزار و ۸۳۱ متر می باشد که با اجرای این طرح مشکلات ترافیکی محدوده رودبار و منجیل برطرف می شود و نقش بسزایی در کاهش ترافیک ومدت زمان سفر به مرکز استان دارد.

پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان نیز با توجه به حساسیت این پروژه از نظر زمان و اجرا گفت: باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا در کوتاه ترین زمان با عبور از مشکلات اجرایی بتوانیم این پروژه را در مدت تعیین شده به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این پروژه قطعا مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد می کند افزود:انتظار می رود مردم این منطقه دولت را در اجرای این پروژه ملی یاری دهند تا دراسرع وقت این پروزه نیز تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی آزادراه قزوین – رشت از سال ۱۳۸۳ آغاز و تا سال ۱۳۸۸ قسمت عمده آن تکمیل شد و از منتهی الیه آزادراه قزوین – زنجان تا امامزاده هاشم رشت به بهره‌برداری رسید اما ۱۱ کیلومتر از این مسیر آزادراهی بین رودبار و منجیل، باقی مانده بود. سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت – قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز از خردادماه امسال آغاز شده است.

print

پاسخی بگذارید