تاریخ: ۲۳:۳۴ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
سپیدرود با تساوی لیگ دسته یک را آغاز کرد

دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و و مس رفسنجان با نتیجه تساوی پایان یافت و سرخپوشان رشتی، لیگ دسته اول کشور را اینگونه آغاز کرد.

سرویس ورزشی اقتصاد گستر شمال،در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم های سپیدرود رشت و مس رفسنجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل زمین بازی را ترک کردند تا سپیدرودی ها در اولین دیدار خود در این لیگ به نتیجه تساوی رضایت دهند.

این مسابقه با قضاوت محمدرضا اکبریان و با کمک داوری یعقوب حجتی و علی رعیت در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود چهار هزار تماشاگر برگزار شد که عنایت قوچ کانلو به عنوان داور چهارم و نادر جعفری نیز به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور داشتند.

در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم سپیدرود تا حدی برتر از حریفش ظاهر شد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا این نیمه با نتیحه مساوی صفر بر صفر پایان یابد.

در نیمه دوم نیز سپیدرودی ها با حمایت طرفداران خود بر توپ و میدان مسلط بودند و برتری محسوسی نیز نسبت به مس رفسنجان داشتند به خصوص در دقایق پایانی که چند موقعیت مناسب گلزنی نیز نصیب تیم سپیدرود رشت شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود برده و در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

ایرنا

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید