تاریخ: ۲۳:۵۵ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تقسیم امتیاز بازی در دربی پرحاشیه گیلان

در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور ، ملوان بندرانزلی در مصاف با داماش گیلان، به نتیجه تساوی دست یافت و دو تیم، امتیاز دربی پرحاشیه را بین خود تقسیم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سوم این رقابت ها تیم داماش گیلان عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوانان بود؛ آرتا منهاجی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از مبین عشایر، کاظم حیات منش،عظیم گوک، مهیار زحمتکش ،حافظ یعقوبی،رضا نعامی، خشایار زبرجد، عباس عامری، میلاد کمندانی ،مهدی هاشمی و علی امیری به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی خود استفاده کرده بود و سیامک فراهانی سرمربی  تیم داماش گیلان محمد ضیایی آزاد، جعفرزاده کنعان طاهرنژاد محمد، عباس کندل، سعید باقرپسند، مهدی نظر محمدپناه، میثم میرپسندیده، علیرضا توکلی و سیدکاظم رحمانی را به عنوان بازیکنان اصلی برابر ملوان بندر انزلی به زمین مسابقه فرستاد.

قضاوت این دیدار حساس به عهده پیام حیدری از استان همدان بود و مهدی الوندی از همدان، امیر محمد داودزاده و وحید صالحی از استان تهران او را در امر قضاوت یاری می‌کردند و نظارت داوری این دیدار نیز بر عهده حاتم بک پور بود.

بازی در هوایی نیمه ابری و شرجی آغاز شد و تیم ملوان بندرانزلی از همان ابتدای بازی با استفاده از عمق دفاع تیم داماش درصدد دست یافتن به گل برتری بود و از سوی دیگر بازیکنان تیم داماش از جناحین برای خلق موقعیت های مناسب و کسب نتیجه دروازه ملونان را هدف قرار داده بودند  اما در نهایت حملات دو تیم در نیمه نخست ، نتیجه ای به دنبال نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی ارسال‌های بلند و حمله از جناحین را در دستور کار قرار دادند و درصدد زدن گل برتری بودند که درنهایت علی امیری بازیکن شماره ۱۰ ملوانان موفق شد در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی گل برتری ملوانان را به ثمر برساند و شادی را به اردوی تیم و سکوهای ورزشگاه به ارمغان آورد.

بازیکنان تیم داماش گیلان پس از دریافت گل نخست حملات خود را بر روی دروازه ملوانان شدت بخشیدند و دروازه بان ملوان توانست با واکنش هایی دیدنی دو گل صد درصد را از درون دروازه بیرون بکشد اما بازیکنان داماش با استفاده از ارسال‌ از کناره‌ها حملات خود را بر روی دروازه تیم ملوان استمرار بخشیدند و جابر نصیری بازیکن شماره ۲۵ داماش که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود توانست گل تساوی تیمش را در برابر ملوانان در دقیقه ۹۰ بازی به ثمر برساند و یک امتیاز شیرین را از بازی خارج از خانه به هوادارانشان تقدیم کند و امتیاز این دربی پرحاشیه گیلان بین دو تیم ملوان و داماش تقسیم شود.

این بازی دارای حاشیه های بسیاری بود و از یک سو تماشاگران تیم داماش با هر سوت داور که به نفع ملوانان بود صندلی های ورزشگاه را شکسته و به داخل زمین پرتاب می کردند و در سوی دیگر بازیکنان هر دوتیم با فحاشی های مکرر حسابی از خجالت همدیگر درآمدند اما در بدترین حالت این حاشیه ها فحاشی تماشاگران تیم داماش به داور مسابقه بود و با هر سوتی که به ضرر تیم داماش به صدار در می آمد، هواداران این تیم دشنام هایی رکیک نثار داور وسط این بازی می کردند.

به گزارش ایرنا ملوانان با کسب این نتیجه از مجموع سه بازی با دو تساوی و یک باخت و مجموع دو امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی باقی ماندند و تیم داماش با همین تعداد بازی پنج امتیاز از سه بازی ، رده ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.

ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور ، یازدهم شهریورماه جاری ساعت ۱۸ میهمان تیم فجر سپاسی شیراز است و تیم داماش  نیز در همین روز میزبان آرمان گهر خواهد بود.

print

پاسخی بگذارید