تاریخ: ۲۳:۰۵ :: ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
برگزاری سومین نمایشگاه فرش دستباف گلستان در گرگان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: سومین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان در گرگان گشایش یافت.

درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت  گلستان گفت: سومین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش استان گلستان از ۳۰ دی ماه در گرگان آغاز به کار کرد  و تا ۴ بهمن ماه پذیرای علاقمندان به این هنر صنعت خواهد بود.
او گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
حسن زاده افزود: این نمایشگاه با حضور ۲۰ واحد از شهر‌های گلستان، اصفهان، مازندران و آذربایجان شرقی در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان واقع در جاده گرگان آق قلا دایر است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ساعات بازدید این نمایشگاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ است.
print

پاسخی بگذارید