تاریخ: ۲۲:۲۸ :: ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
حدود یکهزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی طی دهه فجر در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی در بخش های مختلف در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، عباس صابر سه شنبه شب در  گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: برای بهره برداری از این یکهزار و ۲۰۰ پروژه افزون بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی این پروژه ها را در بخش های مختلف زیر ساختی همچون ، برق، آب ، گاز و  درمانی عنوان کرد و گفت: اهتمام داریم تا پروژه ها با توجه به نیاز شهرستان ها  اولویت بندی و اجرا شوند.

صابر دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به تکمیل و بهره برداری از راه اهن رشت- کاسپین در آینده نزدیک اظهار داشت: با تکمیل این پروژه حمل و نقل ترکیبی دریایی و ریلی در کشورمان انجام می شود که کریدور شمال- جنوب که همه در انتظار آن هستند تکمیل می شود که این امر نه تنها برای گیلان بلکه برای کشور ظرفیت خوبی است و یکی از زیر ساخت های توسعه ای استان محسوب می شود.

وی با اشاره به تولید محصولاتی همچون  مرکبات ، فندق و کیوی  در استان افزود: توجه به تولید محصولات کشاورزی  بعد از انقلاب پر رنگ بوده و صادرات خوبی از این محصولات  را از طریق مرز  آستارا به خارج از کشور داریم.

print

پاسخی بگذارید