تاریخ: ۱۴:۲۴ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
معرفی ۳ واحد صنعتی و خدماتی سبز مازندران

سه واحد صنعتی و خدماتی سبز مازندران در بیست وسومین همایش ملی معرفی واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور معرفی و تقدیر شدند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز کشور به صورت حضوری و آنلاین در تهران و استان‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و از ۷۵ واحد صنعتی و خدماتی سبز کشور تقدیرشد.

درمیان واحد‌های برتر، سه واحد صنعتی و خدماتی سبز مازندران شامل مجتمع تفریحی وتوریستی میزبان، سیمان مازندران و آرین شیمی معرفی و در جلسه‌ای با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران لوح تقدیر و تندیس ویژه صنعت سبزرا دریافت کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این جلسه ضمن تقدیر از مدیران و مسئولین واحد‌های صنعتی و خدماتی سبز استان، ایجادرقابت جدی وسازنده میان صنایع کشور در بکار گیری اصول حفظ محیط زیست در جریان تولید، تشویق وقدردانی از مدیران صنایع در راستای کا هش وجلوگیری از صدمات زیست محیطی صنایع و ارتقاء وگسترش فرهنگ زیست محیطی به فن آوری‌های زیست محیطی و فرآیند تولید پاک را از اهداف انتخاب صنایع سبز و واحد‌های برگزیده صنایع سبز دانست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ۳۴ واحد از مازندران برای واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبزثبت نام کردند که پس از بررسی وارزیابی ثبت نام کنندگان ۵ واحد از استان به سازمان حفاظت محیط زیست معرفی که پس از ارزیابی نهایی سه واحد به عنوان واحد برگزیده و سبز انتخاب شدند.

واحد صنعتی سبز به صنعتی گفته می‌شود که بر اساس معیار‌های زیست محیطی انتخاب واحد‌های صنعتی و بنا به تشخیص سازمان حفاظت محیط زیست تلاش قابل تقدیر در طول سال در راستای حفظ محیط زیست انجام داده باشند.

print

پاسخی بگذارید