استاندار مازندران خبر داد
تاریخ: ۱۶:۴۸ :: ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اشتغال‌زایی برای یک‌هزار نفر با راه‌اندازی کارخانه فولاد مازندران

استاندار مازندران از ایجاد اشتغال پایدار برای یک هزار نفر با راه اندازی کارخانه فولاد مازندران در سوادکوه خبر داد و گفت: رفع مشکلات پیش رو برای تحقق این مهم در دستور کار است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از خبرنگارایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در بازدید از کارخانه زغالشویی شرکت البرز مرکزی واقع در سوادکوه افزود: برای راه اندازی کارخانه فولاد در این مجموعه صنعتی مشکلاتی بوجود ‌آمد به طوری که مجوزهایی در گذشته صادر شد.

وی ادامه داد:‌ در بازدید میدانی امروز از این کارخانه، ‌همه مسوولان استانی که در صدور مجوزهای لازم نقش دارند حضور دارند تا با همت و تلاش تمام آنان این موضوع حل شود.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: برای تکمیل زنجیره تولید فولاد در این شرکت باید کارخانه فولاد هر چه سریعتر ایجاد شود.

وی ضمن قدردانی از فعالیت نیروهای کارخانه زغالسنگ البرز مرکزی گفت که باتلاش شبانه روزی و غرورآفرین این نیروها روزهای امیدبخشی برای اشتغال جوانان منطقه وجود دارد.

حسینی پور اظهار داشت: راه اندازی کارخانه فولاد این شرکت طرح بسیار بزرگی است که ضمن ایجاد اشتغال یک هزار نفری را فراهم می کند در رشد اقتصادی استان موثر است.

وی عنوان کرد :‌ در جلسه امروز شورای برنامه ریزی شهرستان برای رفع موانع ایجاد این کارخانه مصوبات خواهیم داشت.

اشتغال‌زایی برای یک‌هزار نفر با راه‌اندازی کارخانه فولاد مازندران

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در شانزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیاتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان سوادکوه سفر کرد. استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای محروم منطقه بازدید خواهند کرد.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون رفت از آن ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌ کنند تا مسائل در زمان های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد. برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و واحد صنعتی از جمله دیگر برنامه های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به سوادکوه است.

شهرستان سوادکوه در ناحیه البرز مرکزی و در مجاورت استان سمنان قرار گرفته ‌است. شهرستان سوادکوه از سمت شمال به شهرستان سوادکوه شمالی، از سمت جنوب به شهرستان فیروزکوه در استان تهران و شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان، از سمت غرب به شهرستان بابل و از سمت شرق به شهرستان ساری و ارتفاعات دودانگه و دهستان چاشم در شهرستان مهدی‌شهر محدود است. طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهرستان برابر با ۴۳ هزار و ۹۱۳ نفر است.

print

پاسخی بگذارید