تاریخ: ۱۳:۲۸ :: ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
افزایش ۱۴ درصدی دستگیری سارقان طی سه ماهه نخست سال

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از افزایش ۱۴ درصدی دستگیری سارقان توسط کلانتری و پاسگاه ‌های استان در سه ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید محسن جعفری با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون با تلاش‌ها و فعالیت‌های ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها و اجرای طرح‌های مختلف پلیسی، شاهد افزایش ۱۱ درصدی کشف سرقت‌های به‌ وقوع پیوسته در حوزه پلیس پیشگیری بوده ایم.

جعفری با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی دستگیری سارقان افزود: از ابتدای سال ۵۱۰۳ سارق در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران، تصریح کرد: در این مدت وقوع قاپ زنی ۳۵ درصد، سرقت منزل ۹ درصد، اماکن خصوصی ۷ درصد، وسایل و قطعات خودرو ۳ درصد، موتورسیکلت یک درصد با کاهش همراه بوده است.

وی در ادامه به اقدامات ماموران کلانتری و پاسگاه ‌های سطح استان در حوزه مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در طی این مدت، ۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شد و در این ارتباط، ۹۸۷ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

جعفری در خاتمه خاطرنشان کرد: تولید و ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر بوده لذا از عموم شهروندان درخواست داریم با رعایت توصیه های پلیس در پیشگیری از جرم و تامین امنیت پایدار جامعه سهیم باشند.

print

پاسخی بگذارید