تاریخ: ۱۶:۵۴ :: ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
اتصال ۱۱۵۸ خانوار سوادکوه شمالی به شبکه ملی اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۱۱۵۸ خانوار روستایی سوادکوه شمالی به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

اسماعیل اعزی در حاشیه بازدید میدانی از وضعیت ارتباطی هفت روستا شهرستان سوادکوه شمالی گفت: با تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اختصاص یافته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان سوادکوه شمالی با نصب سه سایت جدید و ارتقاء تکنولوژی چهار سایت موجود پوشش صوت و اینترنت ۱۳ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۱۱۵۸ خانوار تامین شد.

روستا‌های امام کلا، رییس کلا، کالیکلا، عالمکلا، دهکلان، گالشکلا، بورخانی، پاشاکلا، مرزیدره، شارقلت، سنگسی، لودشت و اوبن شهرستان سوادکوه شمالی از جمله این روستا‌ها بودند.

او همچنین در خصوص سایت روستای آهنگرکلا این شهرستان، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این روستا، هماهنگی لازم جهت جابجایی سایت موجود در این منطقه به منظور افزایش کیفیت و بهبود پوشش چهار روستای بخش نارنجستان این شهرستان اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.

به گفته اعزی اپراتور‌های تلفن همراه با وجود مشکلات فراوان در حوزه تامین تجهیزات ارتباطی از جمله تحریم‌های موجود و به دنبال آن افزایش نیاز مردم به خدمات ارتباطی، توانستند با تلاش مضاعف پروژه‌های ارتباطی را پیش برده و مشکلات این حوزه را مرتفع سازند.

او می‌گوید: بنابراین با پیگیری‌های بعمل آمده، سهمیه قابل توجه‌ای جهت راه اندازی سایت‌های جدید در حوزه تعهدات اپراتور‌ها به مازندران اختصاص یافت.

print

پاسخی بگذارید