تاریخ: ۱۲:۰۸ :: ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
سفر دریایی حدود ۱۰ هزار مسافر از آب های ساحلی بندر امیرآباد

سخنگوی طرح تسهیل سفر‌های دریایی بندر امیرآباد از سفر دریایی حدود ۱۰ هزار مسافر، از آب های ساحلی تحت پوشش این بندر خبر داد.

حبیب اله طالبی سخنگوی طرح تسهیل سفر‌های دریایی بندر امیرآباد به سفر دریایی حدود ۱۰ هزار مسافر از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین در سواحل تحت حاکمیت این بندر اشاره کرد و گفت:این سفر‌ها در قالب یک هزار و ۶۴۴ سرویس تردد با قایق‌های تفریحی ایمن و دارای پلاک انجام شده است.

او افزود:در ستاد طرح تسهیل سفر‌های دریایی بندر امیرآباد، تمام تمهیدات لازم در بالاترین سطوح ایمنی جهت سفر ایمن هموطنان پیش بینی شده است.

طالبی گفت: طبق اعلام و تأکید ستاد طرح تسهیل سفر‌های دریایی، تمامی قایق‌های تفریحی می‌بایست بر اساس آخرین گزارش‌های پیش بینی هواشناسی استان و در شرایط جوی مساعد فعالیت کنند.

او از مسافران خواست به هیچ عنوان از شناور‌های غیر مجاز برای تردد‌های دریایی استفاده نکنند و در صورت اضطرار دریایی با مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامیرآباد به شماره ۱۵۵۰ تماس بگیرند.

طرح تسهیل سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۲ از پلاژ‌های شهر تاریخی فرح آباد تا پلاژ مروارید نکا در مجاورت بندر امیرآباد از ۲۴ اسفند آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

print

پاسخی بگذارید