تاریخ: ۱۶:۴۸ :: ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
انتصاب سرپرست هیات بادبانی مازندران

در آئینی حکم سرپرستی هیات بادبانی مازندران به امیر دریادار آریا شفقت اهدا شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،در نشستی که با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، زرودی فرماندار نوشهر، ابراهیمی نیا رئیس فدراسیون بادبانی، امیر دریادار، آریا شفقت فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد و در این جلسه سرپرست هیات بادبانی مازندران منصوب شد.

امیر دریادار، آریا شفقت فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با ابلاغ ابراهیمی رئیس فدراسیون به سمت سرپرست هیات تازه تاسیس بادبانی در استان مازندران منصوب شد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در این نشست گفت: اتفاق تاسیس فدراسیون بادبانی کشور با ریاست ابراهیمی عزیز اتفاق مهمی است که قطعا برای استان ما ارزشمند خواهد بود.

او افزود: امیدوارم بتوانیم قدم‌های مثبتی در این رشته در مازندران برای جوانان این استان برداریم.

ابراهیمی نیا رئیس فدراسیون بادبانی کشور نیز در این نشست گفت: به دنبال این هستیم از پایه در این رشته سرمایه گذاری کنیم.

او با بیان اینکه رشته بادبانی از ورزش‌های پر مدال است، افزود: رشته بادبانی دارای ۱۱۱ رشته است که ۱۴ ماده از آن در بازی‌های آسیایی حضور دارد و چندین رشته المپیکی هم دارد.

ابراهیمی‌نیا نیز در این دیدار از ظرفیت ساحلی مازندران برای ارتقا و پیشرفت این رشته گفت و افزود: با توجه به اینکه حجم بالایی از شهر‌های مازندران روی نوار ساحلی هستند، قطعا این هیات در استان می‌تواند علاوه بر فعالیت چشمگیر به جذب توریست ورزشی هم کمک کند.

print

پاسخی بگذارید