تاریخ: ۱۰:۵۸ :: ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
معاون استاندار: قاچاق چوب در مازندران جرم انگاری شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به کاهش بحران قاچاق چوب در این استان گفت: با انتقال پرونده قاچاق چوب جنگلی از تعزیرات به محاکم قضایی از این پس قاچاقچیان چوب در مازندران سخت کیفر خواهند شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،به نقل از ایرنا  روح الله سلگی روز یکشنبه در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز مازندران با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت وبیناری فرمانداران استان افزود: قاچاق چوب های جنگلی در مازندران به شکل حرفه ای در جریان است.
معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب های جنگلی ادامه داد: رویکرد دولت در مقابله با قاچاق چوب جدی و بازدارنده است.
سلگی گفت: شورای امنیت کشور از استاندار مازندران بخاطر موفقیت در کاهش قاچاق چوب های جنگلی تجلیل کرده است.
سلگی همچنین به معضل قاچاق آرد در شبکه توزیع مازندران اشاره و تصریح کرد: فرمانداران باید با تشکیل ستاد مقابله با قاچاق بصورت ماهانه از انحراف در توزیع آرد سهمیه ای استان جلوگیری کنند.
این مسوول عدالت گستری را از ویژگی های بارز دولت سیزدهم دانست وافزود: در راستای تقویت سیاست عدالت گستری با سودجویانی که در صدد ناامید سازی مردم بویژه محرومان از طریق رانت جویی و اقدامات سوداگرانه هستند، قاطعانه مقابله و دست آنان را قطع خواهیم کرد.
سلگی خاطر نشان کرد: پدیده شوم قاچاق آسیب جدی به سیاست های دولت در زمینه توزیع عادلانه امکانات وارد کرده است.

print

پاسخی بگذارید