تاریخ: ۹:۵۳ :: ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
هراز مسدود شد

محور هراز در مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه اول خرداد تا ساعت ۱۶ امروز مسدود می‌باشد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،مرکز مدیریت راههای مازندران  اعلام کرد: جاده هراز از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ امروز دوشنبه اول خرداد ماه برای انجام تعمیرات راهداری در حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم بسته می‌شود.

این محدودیت فردا نیز در همین ساعات ادامه دارد و افرادی که قصد تردد از مازندران به تهران یا بالعکس را دارند می‌توانند در زمان اجرای این محدودیت‌ها از مسیر‌های جایگزین کندوان و سوادکوه تردد کنند.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌ها تردد اکنون در محور‌های چالوس، سوادکوه و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان، محور چالوس دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند

مسافران برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند همچنین مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

print

پاسخی بگذارید