فرماندار بابل
تاریخ: ۲۳:۴۹ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
هفته دولت ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در بابل افتتاح می شود

فرماندار بابل گفت: همزمان با هفته دولت با استفاده از ظرفیت دولتی و بخش خصوصی ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح در هفت شهر و ۶ بخش شهرستان بابل افتتاح می شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال به نقل از  خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری شهرستان بابل افزود: همزمان با هفته دولت ۲۱۹ طرح در بخش های مختلف زیرساختی، عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی در شهرستان بابل به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۵۰ طرح بزرگ و شاخص در بابل با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل این را هم گفت که به طور کلی در هفته دولت امسال یک هزار و ۶۰۹ برنامه مختلف بزرگ و کوچک در بابل اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های ممتاز این طرح ها آن است که به صورت متوازن در تمامی بخش ها، طرح های عمرانی و زیرساختی توزیع شده است تا توسعه شهرستان به صورت همگام و متوازن پیش رود.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های ممتاز دولت سیزدهم آن است که مدیران ارشد از رییس جمهوری گرفته تا استاندار همه در بین مردم حضور دارند و مدیران شهرستانی هم باید در هفته دولت در تمامی روستاههای شهرستان حضور یافته و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

توزیع ۲۲۲ میلیارد اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان

فرماندار بابل همچنین اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با حضور بخشداران و مدیران اعتبار کمیته برنامه ریزی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان نباید توسعه شهرستان را با این مبلغ اعتبار ملاک قرار داد، گفت: بابل بعنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان دارای قابلیت ممتاز علمی و درمانی است که باید در جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش مضاعف کنیم.

۱۱ درصد ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی در بابل بانوان هستند

مقام عالی دولت در بابل اظهار داشت: از مجموع ۲۰۷ پیش ثبت نام کننده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان بابل ۲۳ نفر برابر با ۱۱ درصد ثبت نام کنندگان از بانوان و بقیه آقایان هستند.

عزیززاده گرجی این را هم گفت که در راستای سیاست های نظام و دولت براساس چهار اصل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات پیش رو را برگزار می کنیم و تحت هیچ شرایطی بخاطر دنیای دیگران، آخرت خود را خراب نمی کنیم.

 

وی اضافه کرد: تمامی مدیران دستگاههای اداری و اجرایی بابل باید در انتخابات پیش رو بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: هفته دولت فرصت ممتازی است تا مدیران عملکرد نظام و دولت را برای افکار عمومی با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها تشریح کنند.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر است که این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ۲ کرسی دارد.

print

پاسخی بگذارید