تاریخ: ۸:۴۲ :: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
برقراری پرواز‌های اربعین از رامسر برای نخستین بار

پرواز ویژه اربعین برای نخستین بار امسال از فرودگاه شهدای رامسر انجام می‌شود

به گزارش اقتصاد گستر شمال وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی و تاکید و پیگیری‌های استاندار مازندران مبنی بر توسعه پرواز‌ها بویژه پرواز‌های زیارتی در فرودگاه‌های استان، با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، پرواز زیارتی ویژه اربعین برای نخستین بار از فرودگاه شهدای رامسر نیز انجام می‌شود

او افزود: این پرواز روز‌های جمعه و پنجشنبه، دهم و شانزدهم شهریور در مسیر نجف – رامسر – نجف در جهت رفاه حال مردم و مشتاقان حرم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در  فرودگاه شهدای رامسر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ادامه داد: این پرواز قرار است ساعت ۱۵ روز جمعه از فرودگاه نجف و ساعت ۱۷:۳۰ از فرودگاه شهدای رامسر انجام شود.

وطن خواه با بیان اینکه پرواز‌های اربعین از فرودگاه شهدای ساری نیز انجام می‌شود، گفت: نخستین پرواز روز سه شنبه ۷ شهریور از فرودگاه ساری به کشور عراق انجام خواهد شد.

او افزود: ۱۰ پرواز در مسیر رفت و برگشت قبل از اریعین و ۷ پرواز نیز در مسیر ساری- نجف و بالعکس بعد از اربعین، زائران عتبات عالیات را از فرودگاه بین المللی شهدای ساری جابجا می‌کنند.

نرخ بلیط برای هر مسافر در مسیر ساری – نجف و بالعکس ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و با توجه به دستور العمل سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی امسال فروش چارتری بلیط برای اربعین انجام نمی‌شود

print

پاسخی بگذارید