رییس بنیاد نخبگان مازندران
تاریخ: ۰:۰۲ :: ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
استخدام ۲۰۰ نفر از مازندران در کارگروه بنیاد ملی نخبگان مُهر تایید گرفت

رییس بنیاد نخبگان مازندران از طی شدن مراحل اداری جذب ۲۰۰ نخبه این استان در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: در این مرحله کارگروه جذب بنیاد ملی نخبگان نیز این افراد را تایید کرده است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،دکتر محمد آزادبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : براساس آیین نامه دولت مبنی بر جذب و به کارگیری نخبگان و استعدادهای برتر ۳۰۰ نفر از افراد تحصیلکرده در مقاطع مختلف تحصیلی مازندران متقاضی برخورداری از این امتیاز اشتغال در دستگاه های اجرایی شدند .

وی ادامه داد: پس از اخذ تقاضا و مدارک این افراد که تحصیلکردگان دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و دارای امتیازات نخبه ای هستند ،مدارک آنها در کارگروه ویژه این کار به نام “کارگروه جذب” در بنیاد ملی نخبگان مورد بررسی قرار گرفت .

عضو کارگروه جذب بنیاد ملی نخبگان افزود: در آخرین جلسه این کارگروه که در بنیاد ملی نخبگان در تهران برگزار شد ،تقاضای افراد مورد بررسی قرار گرفت که از مازندران ۲۰۰ نفر توانستند امتیازات لازم برای معرفی آنها به سازمان امور اداری و استخدامی کشور را کسب کنند .

وی گفت: البته تاییدیه کارگروه جذب بنیاد ملی نخبگان و معرفی این افراد به سازمان امور اداری و استخدامی دلیل بر جذب حتمی آنها در دستگاه های اجرایی نیست و مراحل بعدی آن تقاضای دستگاهها برای جذب افراد است که در صورت نیاز و تقاضای آنها این کار صورت می گیرد .

رییس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به دیدگاه مثبت دولت سیزدهم برای به کارگیری نخبگان در دستگاه های اجرایی اعلام کرد: سامانه بارگذاری مدارک برگزیدگان و نخبگان برای ثبت درخواست جذب و استخدام در دستگاههای اجرایی سایت “bmn.ir” بنیاد ملی نخبگان کشور است و در این سایت متقاضیان با بارگذاری مدارک در چهار شاخص آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی می توانند از این فرصت استفاده کنند.

print

پاسخی بگذارید