تاریخ: ۰:۳۴ :: ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از انهدام باند قاچاق با کشف ۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک در آن شهرستان، خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  ،سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از توزیع مواد مخدر توسط اعضای یک باند به دست آوردند.

او افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، اعضای این باند را که با اجاره یک واحد مسکونی اقدام به حمل و توزیع گسترده مواد مخدر در شهرستان بابل می‌کردند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این عملیات با اقدام ضربتی ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۲ سوداگر مرگ دستگیر، پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری زانتیا نیز توقیف شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

او گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت در شهرستان سوادکوه اقرار و اعتراف صریح داشتند و ضمن اقرار به سرقت ۳ دستگاه ماشین لباسشویی و انتقال آن به ترمینال مسافربری جهت انتقال به شهرستان آشخانه، مأمورین سریعاً به ترمینال جنوب اعزام و محموله فوق قبل از حرکت اتوبوس توقیف و کشف کردند.

سرهنگ قیصری در پایان افزود: سارقان دستگیر شده طی اقدامات تخصصی اطلاعاتی به چندین فقره سرقت در شهرستان سوادکوه اقرار و اموال مسروقه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال نیز کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

print

پاسخی بگذارید