تاریخ: ۱۸:۰۸ :: ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
۶۴ جایگاه سوخت در مازندران به مدار خدمات رسانی بازگشت

۶۴ جایگاه از مجموع ۱۲۶ جایگاه عرضه بنزین در مازندران که به دلیل اختلال در سامانه هوشمند بنزین از صبح امروز با مشکل مواجه شده بود، به مدار خدمات رسانی بازگشت.

به گزارش اقتصاد گستر شمال مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۲۶ جایگاه سوخت در استان مازندران تاکنون ۶۴ جایگاه برای سوخت رسانی به هم استانی‌ها آماده شده و جایگاه‌ها یکی پس از دیگری وارد مدار می‌شوند.

وی، فهرست جایگاه‌هایی که تاکنون فعال شدند در ساری را شامل جایگاه شهید اسماعیلی میدان امام(ره) جایگاه حاج قاسم کلانتری راهبند شهدای محراب، جایگاه باب الحوائج کمربندی جنوبی، جایگاه واثقی کمربندی شرقی، جایگاه یساری بلوار طالقانی و جایگاه آرمان نادری ابتدای جاده ساری به نکا، در قائمشهر جایگاه محمد علی عنایت زاده جاده بابل به قائمشهر، جایگاه آرتاویل جاده کیاکلا و جایگاه قلی نژاد جاده جویبار، سوادکوه، جایگاه اردشیری شیرگاه، جایگاه اسدی زیراب، جایگاه علیپور پل سفید، جایگاه گدوک جاده فیروزکوه و جایگاه آلاشت شهر آلاشت، آمل جایگاه پلور جاده هراز- جایگاه نارنجستان جاده هراز، جایگاه عالی نژاد جاده محمود آباد، جایگاه ایمانی شهر آمل و جایگاه نوایی شهر آمل، نکا، جایگاه ولی نژاد جاده زاغمرز، بهشهر، جایگاه نیالا روستای نیالا و جایگاه عمادی ورودی شهر، بابل جایگاه قلی تبار، جایگاه کاسپین جنب پل محمد حسن خان، جایگاه بهارنارنج جاده قدیم بابل به آمل، اتاقگ رضازاده کنارگذر جنوبی بابل روستای ارمک، جایگاه حمیدیان کمربندی بابل به بابلسر، جایگاه ایمانی جاده بابل، آمل، جایگاه زرین مهر فریدونکنار و جایگاه عزیزک جاده بابل، بابلسر عنوان کرد.

رجب پور افزود: با توجه به اختلالی که از صبح امروز در در سامانه هوشمند سوخت بوجود آمده است امکان سوخت گیری با نرخ اول میسر نیست و تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

وی تغییر نرخ سوخت را شایعه خواند و گفت: سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آن‌ها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

استان مازندران دارای ۲۱۳ جایگاه سوخت است که ۱۲۶ مورد آن مربوط به سوخت بنزین بوده و باقی جایگاه های گاز طبیعی است.

 

مازندران ۲ شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری و چالوس دارد.

بررسی‌ میدانی خبرنگاران ایرنا در سراسر مازندران حاکی از آن است که به دنبال بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت، عرضه بنزین با کارت سوخت متوقف شده است و به صورت مقطعی برای رفع نیاز مردم، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می گیرد.

به دنبال بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور از صبح امروز با مشکل مواجه شده است.

«رضا نواز» سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این زمینه با تکذیب شایعاتی مبنی بر تغییر قیمت بنزین و گازوییل، گفت: ساعتی پیش اختلالی در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد که اکنون این مشکل در دست بررسی است و مانعی برای عرضه سوخت به صورت آزاد وجود ندارد.

وی افزود: زمانی که مشکل نرم افزاری در جایگاه ها ایجاد شود، امکان عرضه سوخت با کارت سوخت وجود ندارد از این رو نیازمند این هستیم که یک سری اقداماتی به صورت آفلاین برای عرضه بنزین آزاد صورت بگیرد تا عرضه سوخت در جایگاه ها به مدار بازگردد و مشکل نرم افزاری حل شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه مشکل نرم افزاری در حال رفع است گفت: تا ساعت آینده جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوییل به مدار باز می گردد اکنون برای رفع نیاز مردم به صورت مقطعی، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می گیرد.

print

پاسخی بگذارید