یک واحد کارگاه تولیدی شیرآلات و 60 پروژه اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در ماسال افتتاح و ویزیت رایگان مناطق محروم شاندرمن این شهرستان انجام شد.

به گزارش اقتصاد شمال ،همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر یک واحد کارگاه تولیدی شیرآلات به بهره برداری رسید.
به گفته بهنام ثابت سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال ، این کارگاه تولیدی در مساحت 125 متر مربع و با سرمایه گذاری هفت میلیارد ریال در زمینه تولید و مونتاژ شیرآلات راه اندازی شده که با بهره برداری از این واحد صنعتی برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
هم اکنون 19 واحد صنعتی در شهرستان ماسال فعال هستند و شش واحد صنعتی نیز به دلایل مختلف در حالت نیمه فعال قرار دارد.
همچنین 60 پروژه اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در ماسال به بهره برداری رسید.
به گفته حامد وزیری رئیس صندوق کارآفرینی امید ماسال؛ واحد تولیدی پوشاک روستای معاف با اعتبار 150 میلیون تومان و تسهیلات 100 میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید راه اندازی شده و برای هفت نفر اشتغال ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید طی سال جاری به بیش از 60 واحد تولیدی، خدماتی، گردشگری و صنایع دستی تسهیلات پرداخت کرده که با راه اندازی این پروژه ها برای قریب به 70 نفر اشتغال ایجاد شده است.
به مناسبت دهه مبارک فجر، ویزیت رایگان مناطق محروم در دبستان عماد روستای شیخ نشین شاندرمن نیز انجام شد.
در این برنامه که به همت جمعیت هلال احمر شهرستان ماسال و همکاری بیمارستان رسالت با استقبال گسترده مردم منطقه برپا شد؛ پزشکان متخصص اطفال، داخلی، دندانپزشک و عمومی بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید