مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران
گروه: اجتماعی / ویژه
تاریخ: ۲۱:۱۴ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22بهمن نمایان می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: وفاداری، عشق و علاقه ملت ایران به انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22بهمن نمایان می‌شود و باری دیگر تیر توطئه دشمنان به سنگ می‌خورد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی و الهی داشت و امام راحل با کنار گذاشتن آمریکا و استکبارگران از خاک کشور، نظام جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی را مدیون امام راحل، شهدای اول انقلاب و دفاع مقدس هستیم، افزود: انقلاب اسلامی به آسانی شکل نگرفت و خون‌ها در این راه ریخته شد تا ملت ایران اسلامی به‌جای آمریکا خودشان برای کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه استکبارگران از قدرت جمهوری اسلامی هراس دارند و به همین خاطر همیشه به‌دنبال توطئه در داخل کشور هستند، تصریح کرد: دستاوردهای چهل ساله انقلاب قابل مقایسه به دوران قبل انقلاب نیست و برکات نظام در دوردست‌ترین نقاط محروم قابل مشاهده است.

حیدری با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با سلاح گرم انقلاب نکردند بلکه انقلاب ملت ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی سلطه‌پذیر نیستند و هیچ‌گاه روی خوش به استکبارگران نشان ندادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های سیاسی نظام حضوری پررنگ داشتند و نشان دادند فریب توطئه‌گران داخلی و خارجی را نمی‌خورند، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهیم که پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: وفاداری، عشق و علاقه ملت ایران به انقلاب اسلامی در 22بهمن نمایان می‌شود و باری دیگر تیر توطئه دشمنان به سنگ می‌خورد.

print

پاسخی بگذارید