چهار طرح عمرانی و خدماتی در نوشهر افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت چهار طرح عمرانی و خدماتی روز دوشنبه در شهرستان نوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح ها شامل احداث یک پست هوایی برق در منطقه هلستان، کارگاه تولید لباس محلی، یک واحد مسکن مددجویی و مرکز مشاوره است.

مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان نوشهر در آئین بهره برداری از پست هوایی هلستان هدف این پروژه را تقویت ولتاژ و افزایش پایداری برق منطقه عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح  ۳۰۰ متر سیم فشار قوی و ۴۵۰ متر نیز سیم فشار ضعیف نصب شده است.

احمد جعفری افزود : علاوه بر این یک دستگاه ترانس ١٠٠ کیلو ولت امپر و یک دستگاه تابلو ۴٠٠ امپر نصب شد که در مجموع  ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

بهرام کیا کجوری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نوشهر نیز در مراسم افتتاحیه مسکن مددجویی در روستای نیرنگ افزود: این واحد مسکن مددجوی خانواده ایتام با مساحت ۵٠ متر مربع در زمینی به مساحت ١٠٠ متر مربع با هزینه ٧۶ میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و خیرین و زکات تامین و پرداخت شده است.

فرماندار نوشهر هم در مراسم افتتاح کارگاه البسه محلی روستای کشکسرا بخش مرکزی با بیان اینکه این کارگاه با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان راه اندازی شد گفت:‌ در این کارگاه که ۵۳ نفر به صورت تمام وقت مشغول به کار شدند انواع لباس های محلی استان های مختلف کشور تولید می شود.

عبدالصمد صفرنژاد افزود:‌ علاوه براین کارگاه تولیدی ، کلینیک مشاوره برای ارائه خدمات مشاورهای خانوادگی ، مشکلات کودکان، نوجوانان و جوانان و رفتار درمانی امور توانبخشی در نوشهر افتتاح شد.

وی افزود: برای راه اندازی این کلینیک مشاوره که پنج نفر مشغول به کار شدند ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

۲۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان نوشهر بهره برداری می شود.

print
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید