گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۸:۲۹ :: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
۱۷۸ پروژه عمرانی مینودشت در دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار مینودشت درشرق استان گلستان اعلام کرد که در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۱۷۸ پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی ۵۱۰ میلیارد ریال دراین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدرضا طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مینودشت در دهه فجر امسال ۹۴ طرح عمرانی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال و ۸۴ طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۲۴ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی، افتتاح ۹۸ واحد مسکونی تخریب شده از سیل و رانش روزهای آغازین امسال، بهره‌برداری از بوستان محله‌ای در منطقه موسوم به کشتارگاه شهر مینودشت، افتتاح بلوک ۵۵ واحدی مسکن سلامت، بهره‌برداری از واحد پرورش گوسفند ۳۰۰ راسی و افتتاح یک واحد بوم‌گردی از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری مینودشت در دهه فجر امسال برشمرد.

طباطبایی اضافه کرد که طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزای مینودشت در دهه فجر امسال دربخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، آب شهری و روستایی، برق، گازرسانی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مخابرات، منابع طبیعی و آبخیزداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عمران شهری و گردشگری می‌باشد.

وی ادامه داد: در ایام دهه پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر طرح‌های قابل افتتاح در دو بخش عمرانی و اقتصادی، عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی دیگر با اعتبار پیش بینی شده ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که احداث پل خاکی خوردیماق که از مطالبات شهروندان مینودشت می‌باشد، با هزینه پیش‌بینی شده ۱۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار مینودشت با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی مجموعا ۱۹۰ طرح با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در شرایطی که کشور و دولت به دلیل تحریم‌های ظالمانه با مشکلات و تنگناهای مالی مواجه است، بسیار ارزشمند است، اگرچه مردم ولایتمدار ایران اسلامی و این شهرستان لایق اقدامات بهتر و بیشتر هستند.

طباطبایی گفت: برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مینودشت، برنامه‌های متنوعی از سوی ستاد دهه فجر این شهرستان پیش بینی شده که با حضور اقشار مختلف مردم در مناطق شهری و روستایی مینودشت  برگزار می‌شود.

شهرستان مینودشت با افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید