تاریخ: ۱۲:۰۰ :: ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس آغاز شد

روز نخست هفته نوزدهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۶۸ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور هزار متری و یک دور هزار و ۲۰۰ متری، عصر امروز شنبه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در دور نخست روز نخست این هفته اسب‌های بیش از چهار سال نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب “جهانگیر شکیبا”، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اسب‌های “گل تاتار علیا” و “لاچین طلای گز” به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد (maiden) برگزار شد، اسب “سرناز کت” اول شد و اسب‌های “جینی” و “سار سارا” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون (maiden) و به مسافت هزار متر برگزار شد که در پایان اسب “کوچولوی گمیشان” با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های “الیسون فلیکس” و “دورگانو” به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته نوزدهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار متر و ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس پنج برگزار شد، اسب “فاین آرت” سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های “رونیا” و “یومای لووا” به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم این مسابقات اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس چهار به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب “لتس گو” اول شد و اسب‌های “باک آی” و “دوست بابا” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور ششم میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس چهار به مسافت هزار متر برگزار شد که اسب “تاواجیگ” اول شد و اسب‌های “لاس وگاس” و “موناکو وینر” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور هفتم و پایانی روز نخست هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس نیز میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون کلاس ۶ به مسافت هزار متر برگزار شد که اسب “پری بوس” اول شد و اسب‌های “آرتا” و “ماه سروین” به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته نوزدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جایزه نقدی برای پرداخت به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پیش بینی کردند.

روز دوم و پایانی این هفته از مسابقات سوارکاری گنبدکاووس نیز فردا یکشنبه ۱۵ فروردین بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید