سرهنگ پاسدار حسنی فرمانده سپاه گلوگاه خبرداد :
گروه: فرهنگی
تاریخ: ۶:۳۸ :: ۱۳۹۶/۰۸/۲۴

فرمانده سپاه گلوگاه که درجمع خبرنگاران و به مناسبت هفته بسیج سخن می گفت؛ به برنامه های مختلف این هفته اشاره کردو افزود: بیش از 200 عنوان برنامه در قالب های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و عمرانی در شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد .

سرهنگ پاسدار حسن حسنی  با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر به موقع خود فرمان  تاسیس بسیج را صادر کردند  ، بیان داشت: هدف از تاسیس این نهاد مردمی و فراگیر   پاسداری از انقلاب اسلامی و  ایجاد آمادگی  دفاعی و رزمی برای بسیجیان  و 20 میلیون جوان ایرانی بود که در قالب بسیج مستضعفین شکل گرفت.

وی به برخی برنامه های پیش بینی شده در این هفته اشاره کردو گفت: برگزاری 7 یادواره شهدا ، برپایی 11 عنوان مسابقه ورزشی در رشته های مختلف ، افتتاح یک سالن ورزشی  ،ویزیت رایگان ،افتتاح استخر پرورش ماهی قزل آلا ،بهره برداری از یک  واحد مسکن مددجویی ،برپایی ایستگاههای صلواتی ، برپایی  دوره آموزشی فقه بازار ، برگزاری 2همایش علمی ، 3 همایش بزرگ شهرستانی ،و 15 مورد همایش فرهنگی  همچون همایش  بزرگ بسیجیان ،برپایی نشست های  بصیرتی به همراه مسابقات متنوع از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج شهرستان گلوگاه می باشد .

سرهنگ حسنی  با بیا ن اینکه در شهرستان گلوگاه60پایگاه مقاومت  بسیج  مشغول فعالیت هستند ، تصریح کرد : این پایگاهها تحت عنوان  پایگاه مقاومت برادران و خواهران به همراه 5 حوزه مقاومت  درمحلات  شهرستان گلوگاه فعال هستند و  بهره برداری از 11 ساختمان پایگاه مقاومت بسیج نیز در هفته بسیج انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه گلوگاه  خاطر نشان کرد: آذین بندی مساجد و ادارات ، برگزاری آموزش طب اسلامی ،  انجام رژه خودرویی ،افتتاح  واحد مشاوره کارگروه طلاق در  دادگستری گلوگاه   نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد که از 29 آبان به مدت یک هفته برگزار می شود .

print

پاسخی بگذارید