رئیس کل دادگستری مازندران خبرداد
تاریخ: ۲۳:۴۴ :: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
احیاء فعالیت سه شرکت ورشکسته تولیدی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از احیاء و ادامه فعالیت سه شرکت ورشکسته تولیدی در استان با تلاش و پیگیری اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی استان حمایت از تولید و اشتغالزایی است، اظهارکرد: سه واحد تولیدی ورشکسته در ماه اخیر به منظور حمایت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحدهای تولیدی احیاء و به فعالیت خود ادامه دادند.

وی افزود: دادگستری مازندران و اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان از یک سو در مدت تصفیه واحدهای تولیدی ورشکسته علاوه براقدام به انجام وظایف خود با تلاش مضاعف با رویکرد حمایت از تولید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام اکبری یادآور شد: به عنوان نمونه سه واحد تولیدی دیگر  با نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی استان به فعالیت خود ادامه دادند.

وی تصریح کرد: هم اکنون با احتساب این سه واحد تولیدی، مجموعاً ۳۱ واحد تولیدی با بیش از ۱۱۰۰ نیروی کار ثابت با نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی در استان درحال فعالیت هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: از سوی دیگر در دو ماه اخیر با اتمام فرایند تصفیه امور ورشکستگی نسبت به تعیین تکلیف چهار واحد تولیدی غیر فعال با پرداخت بدهی و واگذاری این شرکت‌ها به اشخاص در جهت تولید اقدام کرده است .

این مسئول افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده با احیاء واحدهای تولیدی گام‌های موثری در جهت حمایت تولید در مازندران برداریم.

print

پاسخی بگذارید