تاریخ: ۹:۴۳ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
افزایش ۵۵ هزار تومانی قیمت سکه در بازار+جدول

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران افزایش یافت به نحوی که سکه بهار آزادی طرح جدید به ۲ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه نهم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته با رقم ۲ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۱ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز پنج شنبه به ارزش ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۳۲ هزار تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۴۶۹ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۷ هزار تومان افزایش به ارزش ۷۹۲ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۵ هزار تومان رشد ۴۲۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش قیمت ۶ هزار و ۲۳۰ تومانی به ارزش ۲۴۱ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

با این حال، براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۲ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۲۶۱ تومان قیمت خورد. همچنین هر یورو با ۵۴ ریال رشد نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۹۸۰ تومان و هر پوند نیز با ۴۲ ریال افزایش قیمت، ۵ هزار و ۶۲۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید