تاریخ: ۱۰:۵۷ :: ۱۳۹۶/۰۹/۲۵

سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران موسوم به «بام» طی سال ۲۰۱۷ میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفته است.

 آن طور که نتایج به دست آمده از طریق Google trends نشان می دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو ۲۰ عبارت جست و جو شده در اینترنت بوده اند.
«بام» سامانه ای است که مشتریان بانک ملی ایران می توانند با آن بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی خود را برطرف کنند. این سامانه علاوه بر اینکه از روی سایت بانک ملی ایران قابل دسترسی است، در دو نسخه اندروید و آی او اس نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.
«بام» مانند یک موجود زنده به صورت مرتب و زمان بندی شده در حال به روز رسانی است، به طوری که هر دو هفته یک بار امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.
روابط عمومی بانک ملی ایران طی یک سال گذشته با برگزاری چند جشنواره و تبلیغات گسترده، توسعه به کارگیری سامانه «بام» را در دستور کار خود قرار داده بود.
print

پاسخی بگذارید